måndag 31 januari 2011

Long time ago

Ok det var ett jävla tag sen jag blogga!
Visst en anledning till detta är lille Sigge som tar upp stor del av min tid.
Men det är mer att jag glömde mitt lösenord faktiskt, men nu har jag fixat detta..eller Johan gjorde detta för jag orka inte me det!:)

Idag är vi uppe med tuppen!
Jag måste komma upp i tid känner jag...får fan ingen ordning annars.
Lillkillen verkar visst ha somnat nu igen, då blir det en morgondusch för mig. Skönt!

Idag kommer Möök och J.D hit för lite fika....trevligt!!
Sen ska vi fram och väga Sigge....tror han gått upp som fan nu när vi börjat med ersättning.

Ja nu är jag igång med bloggen igen och jag ska försöka blogga varje dag :)

körv & hej!

Jag somna om lite..

2 kommentarer:

  1. Äntligen bloggar du lite :) !

    SvaraRadera
  2. Yes! Som jag har saknat dig :) Ska bli såå kul att träffas idag!

    SvaraRadera