torsdag 29 mars 2012

Tapet

När vi hittar ett hus och barnrummen ska göras i ordning har jag redan önskemål om tapeter.
Dom e ju för smååååå för att välja själva så jag får välja...mouhahaha.
Iofs har vi inget hus än så dom kanske blir så gamla så dom kan välja själva...hmm....hej bil tapeter.

Jaja detta är iallafall mina önskemål!
Så fina...och för jävla dyra...va fasen ska tapeter va så pissdyra för?
Men det skiter jag i för dom kommer ju sitta där ett tag så man får valuta för pengarna.
Säger vi iallafall..

Till Charlies rum perhaps?!

Till Siggis kanske?

Tapättttttttttt!

3 kommentarer:

  1. Den gula "träd-tapeten" har jag också tittat på! Så jäkla snygg men så jäkla dyr!

    SvaraRadera
  2. Soooo nice!! Nää men då får vi slå på Björne imorn! Riktigt barnprogram ju!! KRAM

    SvaraRadera