onsdag 9 maj 2012

fnöske

Som ett jävla fnöske är jag i fejjan.
Otroligt trött på min hy!
när sommaren är slut och det börjar blåsa på hösten är det som om att vinden river mitt ansikte varenda gång det blåser. När hösten är slut och vintern kommer då drar torkan in och man ser ut som ett lik som legat i ett par månader så så det stramar i ansiktet + att mina läppar spricker och jag kan inte låta bli att pilla bort skinn på dom. Sen när vintern är slut och värmen kommer ja då ere dags igen! Då kör vi torkan + torrfläckar i fejjan,hals,nacke. Röda fläckar som kliar.

Jodå jag är snygg nu...har fan elefanthud i ansiktet!
Men igår efter lite googlande så hittade jag någon kräm som rekommenderades.

Så nu smörjer jag och smörjer...haha kommer väl få fet hud efter det här. Haha.


2 kommentarer:

  1. Ush va jobbigt! Hoppas krämer hjälper dig. Va tror du om en kaffe snart? :)

    SvaraRadera
  2. Jag blir likadan på vintern. Men i år när min ansiktskrämen tog slut så lånade jag ungarnas Miniderm (från Apoteket) och efter det var jag aldrig torr igen utan jättefin!! Funkade på mig :-) och billig!

    SvaraRadera