lördag 10 november 2012

morsgris

idag känner mig mig en aningens matt.
haft en liten sulle som blivit rättså mammig.
men idag har det nog vart värst! såfort hon ser mig ska hon krypa till mig och gör hon inte det så sitter och neranför vid mina fötter och klänger och låter ledsen..säger jag något till henne vill hon direkt komma till mig.

asså fatta mig inte fel nu..jag älskar ju min sullan och är otroligt glad för att hon verkar älska mig med =D
men att känna sig behövd hela HELA tiden tar lite på en asså..

sen känner jag mig as-taskig när jag inte orkar med henne, fast hon bara vill va med en.
jaja snart kommer johan hem efter en inventerings-dag på jobbet och då ska jag åka till skövde och köpa nån presse till mina pappor....asså mina pappa Rolle och johan..världens bästa pappor!

min sulleeee råååå


trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Freja är precis likadan nu. Hon hänger & klänger i mina ben hela tiden, kan inte ens gå på toan lixom. Försöker smyga iväg från hennes rum ibland om vi sitter och leker, men de funkar ju aldrig,hon kryper efter direkt och ropar mamamamamamam. Visst är de lite charmigt men även rätt jobbigt ibland!

    SvaraRadera