onsdag 13 oktober 2010

Kyla & Kärlek

Nu har kylan kommit och det märks direkt! På mina läppar!
Dom spricker direkt!!
Sen har jag min jäkla dumma ovana som jag aldrig lyckas sluta med..nämligen att dra bort skinnet på läpparna. Sen tillslut blir det jätte äckliga sår, som jag heller inte kan sluta pilla på och då blöder det som fan.
Lypsyl funkar inte, näe jag får vänta till våren kommer.
Man blir verkligen fulare när höst & vinter kommer haha!

Sen måste jag bara gratulera käre vännen Monica!
Som ska gifta sej!!
Att vårat gamla tjejgäng börjar bli vuxna eller!?
Fast det har nog iofs inte så mycket med "vuxenhet" att göra, det har  nog bara att göra med nåt så underbart som kärlek!!
Grattis till er ännu en gång!=D


2 kommentarer:

  1. Tack bästaste Jennie :) Och du har ju också en stor grej framför dig! Och shit vilken mage du har fått! Mysigt värre! :) KRAM!! /Möök

    SvaraRadera
  2. åååååh bröllop på G alltså? Fan vad kul! Hurra för det Möökan

    SvaraRadera