torsdag 21 oktober 2010

Vi ska bli en familj! =D

Ja idag har jag & Johan vart på våran första föräldrar-gruppsträff!
Det var kul att se vilka mer som var gravida i stan och se vad dom hade att säga och vad dom funderade på osv.
Så detta tror jag kommer bli bra!
Fick även reda på att innan man ska föda så kommer det nåt så kallat "slempropp" ur en.
Det var nåt nytt..mycket kommer man få va med om..haha.
Annars så är allt bra och bebis sparkar..eller ja, mer trycker på mig och grejar!=D

Och inatt drömde jag att jag födde en tjej..till en början iallafall.
Sen hade jag klätt på bebis och gick och bar runt. plötsligt trilla det ur en snopp längst ner på byxan!
Och jag menar inget pöjksnöpp, utan en manssnopp!
Det var konstigt..

Idag fick jag ännu ett traderafynd hem!
Jag har fastnat i julgranskulor lite så det blev en uppsättning kulor till!
Så tjusiga!:)
Nästa eventuella köp blir en gammal julgransbelysning.


Jag vill klä gran nuuuuuuu!




Imorrn är de fredag och helg...underbart, jobbar på magasinet imorrnkväll....men ändå, jag har ju hela lördagen fri...I LOVE HELG!


Jag älskar att ha en bebis i magen!
puss!

9 kommentarer:

  1. Du kommer enligt din dröm få en välhängd pojk som går hem hos kvinnor :)

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken weird dröm eller! Det är såå roligt att ni ska ha barn :) Fina julgranskulor också! Jag vill också ha jul nu!!! KRAM!!

    SvaraRadera
  3. ååååh jag längtar tills lill-skrutt ploppar ut :) //Sussie

    SvaraRadera
  4. Haha, bra där kotten...för jag minns att jag i drömmen faktiskt sa: han har ju iallafall en jättestor snopp! Haha

    Möök & Sussie: thanks...ja det blir himla kul detta! Bara väntar tills ni ska skaffa en också å det blir en lekkamrat!:)

    SvaraRadera
  5. Söt dröm :) varför är drömmar så knepiga för? Kul med en bebis i gänget :)

    SvaraRadera
  6. Kommer ihåg att jag drömde helsjuka drömmar när jag var gravid! Saknar att va gravid, men några fler ungar orkar jag inte med;-) NJUT!!!!
    Snygga kulor by the way!

    SvaraRadera
  7. Är det din bild på magen? Är det en fot som syns på bilden? Fräsigt i så fall!
    Jag längtar också massor till tillkråkan kommer ut! Kommer bli skoj :)

    SvaraRadera
  8. nÄE DET ÄR INTE MIN MAGE:)

    Åhh capslock!

    SvaraRadera
  9. Längtar tills ni är tre!! Då ska här skämmas bort;)

    SvaraRadera