lördag 25 juni 2011

Midsommarhelgen!

Haft ett par riktigt härliga dagar!
Det känns ju som söndag idag verkligen!?
Johan har semester nu och det är ju så underbart det med!
Lillkillen tycker det är kul när pappa är hemma också!

I torsdags var jag & Sigge i Falköping och besökte Mössebergs djurpark tillsammans med Linnea, käkade god mat på Bredablick sen tog vi en tur nere på stan också. Klockren dag!
Och igår på Midsommar var vi hos Smeen, där vi fick kanongod mat och spelade kubb och hade frågesport! Kunde inte blivit bättre!

Så nu sitter jag här i soffan, Johan är hos Jimmy och ser på film, Sigge somnade väldigt tidigt idag.
Sex and the city går på tv (gillar däremot inte Carrie) och jag har glass i kylen.
Mmm!!!!!!!!

Gunga är kul!

Kul på Mösseberg!

JD & jag på Midsommar!

Sussie i sommarklänning!

Här gick brandlarmet! Ingen panik, det var mest kul..haha.

Finaste sommarkillen någonsin!

Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. jag hatar med carrie!! riktig surfitta är hon=)..

    midsommar var riktigt lyckat ju=) ska slänga upp lite bilder ja me snart! kram på er!

    SvaraRadera
  2. Sigge sötnos i midsommarkrans :) PUSS på er!!

    SvaraRadera