onsdag 31 augusti 2011

Bajshals

Ja jag är ruskigt omogen för jag använder ofta kiss och bajs och könsdelar som ord när nåt stör mig.
Undra om jag kommer sluta med det när Siggis blir större?
Hmm..jaja!
Min hals är inge bra idag, en jäkla rethosta och slem som kommer upp i dl-mått.
Inget bra eftersom imorgon börjar jag jobba för första gången på hmm..ja sedans allahelgona förra året.
Men än så länge är jag ju inte sjuk utan bara förkyld så det blir till att pallra sig upp imorgon!
Ska bli gött faktiskt! Men jag kommer sakna att inte kunna mysa med min Nooninix (fåniga smeknamn barn får av päronen) på morgonen. men det får pappa Johan göra nu istället :)

Idag blir det lite fik med Linnea i vår affär...nice!
Sen är jag fuktansvärt spänd på hur det går för min gravide kompis Sofia som har lite förvärkar i förrgår och som nu inte svarar på sms! Det tar jag som att det kanske tittat ut en bebis!?

Hoppas!
Grattar och mina vänner Linus och Lena till deras lille Alfred!

Mina honeys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar