torsdag 4 augusti 2011

v.13!!

Jupp då var man gravid igen då!
Lite svårt att fatta, speciellt eftersom jag var gravid nästan precis nyss:)
Men det ska bli så jäkla kul men en liten till..vi är båda jätteglada. Och nu ser man fram emot ultra-ljudet i september.
Dock så är jag så jävla nervös inför det. Med Sigge kunde jag knappt sova natten innan.
Man är ju så rädd att något skulle vara fel. Men då får man det det då helt enkelt.

Magen har väl inte börjar växa kan jag inte tycka...det är mest när jag ätit något den sväller upp mer än normalt.

Denna gång har jag även mått väldigt illa.
Med Sigge var jag bara extremt trött...det var ju en riktigt höjdar-graviditet...då hade jag aldrig mått bättre!
Illamåendet har suttit i varje dag och jag har inte vart sugen på att äta något..har dock inte spytt något och det är jag jävligt tacksam över! Jag hoppas det går över nu snart.
Däremot är jag fruktansvärt lättirriterad  och får panik på allt som är minsta störande.
Så Johan har det inte så lätt ibland:)

Så hoppas allt går som det ska och vi är så himla glada för att Sigge får en litet syskon!


Suddig bild

8 kommentarer:

  1. Det är så roligt med en till liten mini av Jonnie (ert Brangelina-namn). Du ska inte oroa dig för mycket inför ultraljudet, det kommer gå finfint ska du se. Oavsett hur det ser ut så blir det ju ett litet barn av det, det är det bästa!

    KRAMAR!!
    Kuttsson

    SvaraRadera
  2. Nä men igen Gud va härligt ja när man
    redan satt igång kan man ju lika gärna fortsätta:)
    Jätte kul å stort grattis :) kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Som sagt lika bra å smida på när järnet är varmt =) Kram kram

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Jag är så glad för er skull :-) Kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis igen! Så kul med en till liten :) PUSS till er!!

    SvaraRadera
  6. När får vi se resten av Siggerummet :) ?

    SvaraRadera
  7. åh GRATTIS TILL ER! fan va kul :) och kul för siggemannen:)

    SvaraRadera
  8. Men åh, vad underbart, grattis!

    SvaraRadera