söndag 18 september 2011

Auktionsfynd!

Håva in en klockren möbel på en auktion för ett par veckor sedan.
Nämligen en schäslong!

Så himla skön att ligga och softa i och otroligt snygg möbel dessutom.
Tyvärr har vi ju ganska fullproppat med grejer (mina loppis&auktionsprylar) så den får inte riktigt plats nånstans här hemma.....dessutom tycker Johan att den luktar som en gammal tant.
Men ligga i den går bra ändå ibland tydligen!!
Jäkla körvjohan.=)

Idag ska jag förresten ha kalas med mina bröder...ska bli trevligt.


 Här brukar jag ligga och ha det gött.

Herrå på er!

2 kommentarer:

  1. Men den var ju precis görgo eller? Åh, precis sådana där grejor som jag också brukar vara på jakt efter! Var brukar du gå när du ska vifta på auktion, några tips så att säga? :)

    SvaraRadera
  2. Men jävlar vad go! En sån skulle en ha :)

    SvaraRadera