söndag 25 september 2011

Göteoooorrrggggggggg

Var himlans nice!
Två väldigt snälla svärföräldrar som ställde upp som barnvakt en hel dag åt Sigge så jag & Johan kunde få en dag i Gbg!
Köpte lite kläder...inte för mycket. Nu förtiden när jag shoppar när det nu händer (väldigt sällan) så plockar jag på mig massa kläder. Provar...är säkert nöjd med 5 plagg av 10, väljer ut 2 av dom 5 som jag köper. Hade det vart förr så hade jag köpt alla 5 också hade hälften legat o skräpat i garderoben.
Kanske har jag blivit vuxen då eller....näeeeeeeeeeee.....men mognat lite bara i mina shoppingbegär :)

Carl-Einar häckner var ju fruktansvärt rolig förresten...han kom ut med stripigt flötigt hår och var så där väck och flummig precis som jag väntat mig...haha skitrolig!
En liten teater med bara kanske 70 pers i publiken gjorde ju inte det hela sämre.
Såg tillomed hans kallifjonger...Star wars sippos hade han. om nån nu är intresserad..

Nåt som var kul när vi åkte hem var en tjej...typ 18 kanske.
Trots höstkyla så kom hon i minimala jeansshorts och jeansjacka.....vi snackar shorts som enligt Johan sa var så korta att han kunde se hennes "skethål"

Jag hade frusit ihjäl....men ska man va fin får man lida pin!

Carl-Einar Häckner

Denna fina tröja köpte jag på Monki...alla killars favorit affär.?
Nu ska jag äta godis...hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar