torsdag 9 februari 2012

V. 40!!

Jahapp nu e jag där...vecka 40. Jag känner mig som en gammel ko. Haha går fan som en också.
5 dagar kvar till beräknat datum.

Såhär länge var jag ju inte gravid med Sigge. Han kom 10 dagar för tidigt.
Men denna bebis verkar ju trivas bra i magen...varmt och gött där nu antagligen.

Känner väl inget mer utöver det vanliga..
Jävligt trött på att behöva gå upp och pissa 3-4 ggr varje natt.
Har en jävla bajs-hy som jag skyller på graviditeten. Med min otur är det säkert kylan så jag får väl stå ut med den efter bebis pluppat ut också.

Är fruktansvärt slapp, upptäckte att jag hade lyckats odla en regnskog under armarna.
Rakade bort det en vecka senare, missade dock lite så ja...jag har fortfarande en regnskog där..men det skiter jag fan i. Inte så att Johan slickar mig i armhålan så vad gör det egentligen.

Ahh har även fått ett streck nu på magen!
De e fint tycker jag!

Det är fruktansvärt spännande detta och jag jag längtar tills det börjar sätta igång på riktigt nu!

Mamma Mu i v.40

Titta inte för nära, speciellt inte om du är min bror eller så du kan se en nipple.

Hej då!

1 kommentar: