måndag 13 februari 2012

Var det sista nu då?

Idag var jag på mvc hos Anita...trodde inte jag skulle behöva gå dit denna gång men jorå!
Bebis håller sig inne.
Allt såg bra ut!

Jag vill ju gärna att bebis ska komma ut. Men på nåt sätt ere gött också att den håller sig inne för eftersom det gör helvetes ont, så ju längre tid det tar desto mindre bryr jag mig om att jag snart kommer vridna mig i pain.
Och det känns ju bra...hmm..

Lillkörven har fått ögoninflammation och riktig förkylning...grönt hårt snor och varigt öga..
Snor klarar jag men gult var från ögat är lite svårare.
Får lite kväljningar! Men det rä ju inte synd om mig, det är ju synd om körven stackarn.
Fast han är rätt glad ändå så det märks inte så mycket på honom.





Hej då!

3 kommentarer:

  1. Nääää stackars Siggis! Och dig! Dags för minibebis å komma nu!! Men den har ju faktiskt två dagar på sig ;-) Vad har du för känningar? Kraam

    SvaraRadera
  2. Alla hjärtansdag är i morgon. :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte man kan skriva saker som att det gör ini helvetes ont å sånt! ha ha

    SvaraRadera