torsdag 12 april 2012

Forrest Sigge

Njaa...kass rubrik.
Vad jag menar med den är att vi igår var ute på en liten promis vid ånarundan.
Slängde lite stenar i ån, grävde i sörjan, jagade en lastmaskin. Just det hundskit på jackan fick jag också!
Sigge trampa i det vilket jag inte såg så när jag bar honom kom det på min jacka.
Och det bästa med detta är att jag fatta inte vad det var på min jacka utan petar lite i det med fingret och luktar på fingret.

Jävla mongokongos till hundägare, jag hatar dom fan. Ja dom som inte plockar upp skiten efter sig det klart!

Jaja förutom det var det riktigt trevligt att lattja runt i skogen. Sigge var nöjder pöjk.
Fick ju hålla i honom rätt mycket annars hade han trillat i ån flertal ggr.
Hej dåååå!!
Min skogsmulle

Här kan man va.

Vi går till stigen som går till Evertttttttttt!

1 kommentar:

  1. Tur du inte hatar alla hundägare. :) men håller me dig. Lata jävlar som inte kan plocka upp skiten.

    SvaraRadera