lördag 7 april 2012

Pjåskigt!

Åhh jag älskar påsk...tyvärr så sabba snön det hela lite.
För feelingen med påsk är ju att det är vårigt och lite varmt sol-väder.
Näe utan nu blev det snö och vinterlandskap!
Men idag har iallafall vart soligt så det blev ju en kanonfin dag ändå.

Kom hem för nån timme sen från att vart i Skövde och ätit gott på Glädjen.
Jag åt kalv och det var så sjukt gott att jag kunde ha ätit dubbelt av det!
En medium köttbit är fan svårt att slå asså.

Men nu är jag hiskeligt trött och moffar i mig av ett stort godis-ägg som jag och Johan fick av Johans föräldrar. Tack så mycket, det smaka mycket bra!!=D

Jag tror jag ska slumra till lite i soffan, det är så gött att somna där. Hoppas inte vaknar upp av det står en pundare och knackar på fönsterrutan denna gång iallafall!!
Men denna gång är jag beväpnad iallafall! Hitta en gammal trasig flaggstång (en liten asså) som funkar väldigt bra som tillhygge!

God natt allihop och sov så gott!

Godis e gött!

Fick besök av 2 påskakärringar och 1 påsk cowboy! Mina söta syskonbarn Alva & Elwin och deras kompis Linneá!
Och lille Siggis i vagnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar