måndag 7 februari 2011

Klipp & fik

Jepp...gött med måndag. Näe inte så, ogillar måndagar och tisdagar extremt mycket. Onsdagar börjar det bli bättre. Sen torsdag fredag lördag är allt kanon. Söndagar e skit : )
Jag gillar ju helg och dagar innan helg!!

men idag har min måndag vart himla bra ändå faktiskt. Började med lite fik med brudar från föräldragruppen. Så himla söta bebisar allihop! Tyvärr så hade jag ju missat att jag hade bokat klipptid så jag hann inte fika sålänge.
Det var jäkla synd för det var kul att höra hur alla hade det och hur deras förlossningar hade gått till också. Men förhoppningsvis ses vi nån mer gång!

Och nu har jag fått en frippa också...skönt med tanke på att jag senast klippte mig i november!!

Idag blir det rätt lugnt annars...ska städa lite.
Puss hej!


Haha kul gammal bild från karnevalen i Falköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar