torsdag 10 februari 2011

Men näääääääääää!

Jag vill inte ha mer snö!!
Jag vill ha vår!
Men jag tror inte denna snö kommer ligga sålänge men ändå...skit och!

Idag har jag & Sigge vart framme på min arbetsplats...eller ja jag jobbar ju inte där men det är ju the head-office. Församlingshemmet....visade upp den lille knorten och fick en fin nallebjörn...inte jag då..utan Sigge fick den..

Förresten nu har jag bestämt mig för en tatuering...det blir en luftballong!
På underarmen..vet inte vilken sida det blir men det löser sig.
Så nu ska det bokas tid!
De är väl säkert jäkligt fullbokade men det äär inget att göra åt.


Typ en sån här liknande är planen.

Herrå!

1 kommentar:

  1. En luftballong på armen låter fint!

    Oj, jag förstår att du måste ha varit utom dig av oro, det hade jag också blivit, särskilt när det gäller hjärtslagen! Det här med SF-mått verkar inte vara någon exakt vetenskap, så det behöver ju inte vara något.

    SvaraRadera