tisdag 22 februari 2011

vill byta frisyr!

Näe nu är jag så trött på mitt hår.
Nu när jag äntligen lyckats spara ut lite längd på det så vill jag klippa det!!
Och färga det.
Såg en tjej med kort frippa på tv. Jävligt snyggt...ofta tänkt att jag ska klippa av skiten..eftersom jag kan inte göra några frisyrer...jag hatar att ha massa spray och skit i.
Men jag är lite rädd att jag skulle känna mig som en lesbisk i kort hår!


Äsch jag vet inte...har ni några bra ideer?
Om frippa och färg?

Idag annars så har jag vart på babyproffsen och köpt ett fint babygym till lille Körvensson.
+ ett liten radio som spelar "you are my sunshine".
Han är så gooooo min lille älskling så han ska skämmas bort =D

Klipper jag kort så blir det samma frippa som Agyness Deyn!

kanske ska gå tillbaks till min blonda färg då också?

Detta gym köpte jag till min lille älskling!

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Tror det skulle vara skitsnyggt på dig! Eller varför inte en Twiggy frippa? Skulle nog också vara coolt på dig!

    Fint babygym Sigge har fått! Tänk vad stor och stark han ska bli i det :) PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet annars! Du kan snagga dig på sidorna och färga håret i silver, eller hur nu tanken var... Minns inte riktigt, men det var verkligen din grej. Du trivdes ju jäättebra i den. Stackars lilla lill-JennieF16.

    kram kutt-prutt

    SvaraRadera