måndag 7 mars 2011

100 kr.

Klarar inte av att se alla dessa UNICEFS:s reklamer och alla barn som far illa!
Blir ju en hel del tv när man är sitter hemma och dessa reklamer rullar jämt!

Jag vet att jag kan inte lösa problemen men att bidra med en hundring i månaden kanske kan hjälpa något barn!
Känns fruktansvärt snålt med en hundring, men sen när jag jobbar igen och får in mer pengar än vad försäkringskassan bidrar med då ska jag skänka ännu mer pengar!

Det borde vi alla göra!

Gå in på länken du också så kan du också bli världsförälder!
(där lät jag precis som i reklamen:)

 Så söt!

3 kommentarer:

  1. Sikken söting :) Ja jag ger oxå en hundring i månaden, känns som om man ger en liten hjälp iallafall!!! Kram Lisa!

    SvaraRadera
  2. det är bra jennie!! alla borde skänka pengar.. Ga ger 200 kr i månaden till mitt fadder barn Eduardo (Sos barnbyar)
    Det känns jätte bra plus att varje år så får ja julkort ifån honom o de e kul att se hur mycket han har växt dessa 4 år som han har varit mitt fadderbarn

    SvaraRadera
  3. Vi har ett fadderbarn sen 8 år tillbaka. Hon heter Lizette och bor i Bolivia. Känns bra att kunna göra nåt litet.... men många droppar små
    kram

    SvaraRadera