måndag 28 mars 2011

Åhh...

från att inte ha några tider att passa så har jag nu en jävla massa tider att passa.
Och hur bra går det då?
Inte alls.
Jag missar tider hos barnläkaren, banktider, och glömmer av andra tider.
Jag tror jag ska skaffa mig en almanacka.
Sist jag hade en var nog i åttan-nian på högstadiet. Men då skrev jag bara massa skit i som...
Johnny Depp är snygg. Den läraren är dum i huvudet osv.

Dags att ta tag i det!
Så slipper Johan bli arger på mig över alla missade tider också....haha....och han slipper påminna mig :)
Men faktiskt så har jag ju hört att när man är gravid så minskar minnet med 5% och det borde ju vara kvar efter då också eller?
Så om jag skaffar 20 barn kommer jag inte ha något minne kvar alls då?


2 kommentarer:

  1. Som svar på din fråga: Om du blandar tjugo flaskor som innehåller 5%-alkholdryck, blir det då ren sprit Jennie? I så fall var vi dumma som inte köpte några öl och blandade ihop och sen delade på ist för var sin Explorer när det begav sig under dem unga åren.

    Jag ska nog lära dig ett och annat till helgen, läser matte just nu. Så lägligt.
    Kram på dig!!
    Kutt

    SvaraRadera
  2. Det kallas amningshjärna och sitter i ta mej tusan i många år efter att man slutat amma...

    SvaraRadera