onsdag 9 mars 2011

Hej hej gubbar snygga gubbar!

Det finns en del heta gubbar i världen!


 Given förstaplats Johnny Depp 48 år!

Sean Penn 51 år!

 
Elvis Presley, dog vid 42 års ålder..nu var han kanske inte så fräsch på slutet men ett tag var han en riktig heting!




Snygge Hugh Grant 51 år!




Mads Mikkelsen 46 danska fina år!




 Nicholas Cage 47 år! Brukar ofta säga till Johan att dom två är lika men det gillar han inte alls...kan inte förstå det! Det är ju en superkomplimang!


Men det klart ingen slår min hunk!
PUSS!!! : )





 

4 kommentarer:

  1. haha, jag ska nog också lägga upp en liten killista i bloggen=) vi har ju inte riktigt samma smak jag och du, men johnny depp finns på min lista också vill jag lova :) kram!

    SvaraRadera
  2. haha en riktig bra lista, johnny depp e ju en given 1.a plats, men du glömde ju kevin costner =)

    SvaraRadera
  3. Haha näeee lollo inte Kevin!!:)

    SvaraRadera
  4. Jag byter nog gärna ut Sean Penn och Hugh Grant mot Vin Diesel och James Dean ;-)

    SvaraRadera