onsdag 16 november 2011

Familjebil och ny vecka!

Nu går jag in i vecka 28. Det vill säga att jag är i 7:e månaden och har 91 dagar kvar!:)
Ja och nu när vi blir fler i familjen så är man ju tvungen att byta till en större bil!
Så igår köpte vi en ny fin bil!
En saab...en grå...
Minns inte årsmodell eller vad det var för slags nr eller vad man ska säga på den...ni vet typ som 740 och 850 också. Men jag är ju tjej så för mig räcker det att säga grå saab.
Jättefin är den iallafall och vi är nöjda!
Skönt att få lite mer plats!

En sådan här var det...tror jag...

Herrå!

2 kommentarer:

  1. Oj det är annat än vår lilla Pegga med två dörrar och fält säte för att komma in med barnvagn :)

    SvaraRadera
  2. Åh nice med ny bil!! :) En grå saab räcker gott och väl att säga :)

    SvaraRadera