onsdag 9 november 2011

Polisjävel

Man kan ju tycka att poliser ska föregå som gott exempel...men inte idag inte.
Var på väg ut till Folkabo till min kära pappa, och hade en polis bakom mig.
Jag körde i 60 och jag körde i 80. Man vill ju inte få böter lixom!
Polisen låg väldigt nära mig...puckon.

Sen halvvägs ut från stan på första raksträckan drar han om och ligger själv i 100!
Va fan polisjävel!

Du ska fan köra lagligt om nån!!
Vad dom gör på sin fritid skiter jag i. Men sitter dom i polisbil då är det fan andra bullar för mig.
Och nej han fick garanterat inget brådskande larm, han tyckte antagligen jag körde som en jävla käring.
Kan tillägga att dimman låg tät!
Pisspolis.

Jaja hade sedan en mycket trevlig eftermiddag hos farsan tillsammans med min lilla nooni!



Snart blire quiz på brygget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar