måndag 14 november 2011

Göteborg with the family!

Ja lördag till söndag drog hela min stora familj till Gbg för att fira morsan som fyller 60 och fars dag!
Allt hade planerats i smyg och på tågstationen fick hon packa om då hon packat för en dag i Jönköping med
go-kart..haha.

I Gbg var vi på Universium och alla barn röjde runt som fasen och tyckte det var skitkul...och alla vuxna hade också riktigt kul!:)
En apa snodde Bellas napp...det var rätt kul. Alla apor flockades och jag tror farsan hade typ 4-5 apor runt omkring sig...haha.

Sen åt vi på Hardrock cafe.
Portionerna var typ dom största jag sett där.

Det var iallafall en kanonresa och jag har världens bästa familj! =D

Min lille astronaut.

Åka spårvagn var spännande!

Go och jäkligt stor förrätt!

The Family!

Va?...ja jo jag är rätt stark tack jag vet.

Körv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar