torsdag 7 april 2011

Baktime!

Idag har jag bakat makroner!
Ja inte makaroner utan makroner!
Vart sugen på dessa bakverk sedans jag såg dom i en tidning för jättlängesen....de är den nya "inne-kakan".
Så därför finns det inga att köpa häromkring vad jag vet men jag var ju i Gbg i helgen och hälsade på käre vännen Sofia Belcaid, och där hade dom ju sådana bakverk lite överallt. Riktigt goda så nu tog jag tag i saken och bakade några. Lite krångligt var det men goda blev dom.


Dessa har inte jag gjort men jag hitta inte min kamera så.

2 kommentarer:

  1. Åh, jävlar vad gött! Har tänkt flea gånger att jag ska baka sånna. Är dom goda? Var dom svåra att göra? Verkar lite krångliga.. Dom ser förbannat goda ut iaf! Vi kanske skulle ta en bakar-dag tillsammans nåndag? Baka massa goda kakor som vi sen kan smälla i oss :) PUSS

    SvaraRadera
  2. ååååh va kul att baka egna. var inte det svårt?

    skurt

    SvaraRadera