måndag 11 april 2011

Dum i hövet

Ibland när ingen ser går jag in på Kissies blogg....why?
Undrar det med, men jag tycker faktiskt det är kul att se hur hemskt det än låter men att se hur jävla ful hon är.
Jag brukar inte säga att människor är fula för man är så som Gud skapade en. Men Kissie är ju inte som Gud skapade henne!
En jävla massa smink och massa operationer och botox.
Hon ser för jävlig ut. Just nu äter hon barnmat för att hon bantar.
Puréer och barngröt.
japp....hmm.

Dessutom finns det ingen rättvisa i världen när denna människa som ger helt fel bild av hur en människa ska vara går och vinner 10.000 på en trisslott.
Hon får ju gratisgrejer everyday! Och tjänar stora pengar på sin blogg!
Avundsjuk? Nejjjjjjjjjjjjjjjjj!!! Det är ju så jävla uppenbart att världen är så jävla orättvis när jag idag fick ångest över att spendera 200 spänn på en leksak till Sigge..och hon drar in pengar på en trisslott som hon kommer spendera på botox i sina redan alltför stora läppar.

Fan och. Jag hatar att vara fattig.

 Before

After
 Det gå inte att polera en bajskorv, ju mer operationer denna brutta gör desto mer ugly kommer hon bli och jag kommer fortsätta läsa hennes blogg :)

4 kommentarer:

  1. Vad fan hon är inte ful, hon är helt jävla GROTESK!!! Vem fan vill se ut så, hahahahahaahahaha!!!!

    SvaraRadera
  2. Hon ser ju verkligen äcklig ut! Vem f-n vill se ut så?!
    Helt sjukt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag brukar också läsa hennes blogg i smyg. Och hon är fan skitäcklig. Skulle inte tveka en sekund på att slå henne.

    SvaraRadera
  4. Haha gött ja läser med i smyg ibland när jag har tråkigt å vill störa mig ;) Hon är verkligen skadat gods.....

    SvaraRadera