lördag 16 april 2011

Mår illa

Fan jag mår illa.
Skyll dig själv Jennie när du äter en hel påse snask!
Bara choklad också...åhhh....coca-cola på det!
Det mår bra därinne i magen nu...skvalpar avslagen cola däri...och några ploppar & centrar och chokladpraliner och toblerone. Mumma.

Näe jag ska sova nu.
ligger redan i soffan och jag orkar inte röra mig så jag kan lika gärna blunda och somna..haha.
Förresten visst har jag gjort om min blogg till det bättre?
Va fan tänkte jag innan när jag hade en bakgrund med massa meloner på?

Borka-frippan & meloner..ja ibland vet jag inte vad jag håller på med.



Godnatt min skatt!

3 kommentarer:

  1. Men det går ju bara inte att sluta äta choklad när man väl har börjat!

    SvaraRadera
  2. Det fanns lila, svarta, bruna, röda, gråa, blåa och vinröda converse där..men skynda på dom skulle höja priset snart när nästa omgång skor kom in i butiken!

    SvaraRadera
  3. Haha, att man aldrig lär sig. Jag är likadan. Jag proppar i mig godiset tills jag spyr på't! Men gött är det.

    SvaraRadera