onsdag 27 april 2011

Körvajävel!!

När jag var liten var jag nära att åka ur den här jäveln.
Tur jag hade starka armar som kunde hålla fast mig.

Tur skiten paja..tog ju bara ett par år.


Dock slår ingen attraktion korvjävel som var förr i tiden på Sommarland!!!
Den höll jag på att gå min död till mötes i!
Obildade nöjesparkspersonal som inte stänger gallret på korven!!
Vilket öde, dö i korven på Sommarland!!
F*cking hot dog.
Varför *:ar jag när halva detta inlägg består av ordet jävel?
Fråga mig inte heller varför jag skriver inlägg om åkattraktioner..det är sent nu.
Gooooo natttttttttt!

P.S Sigge & Johan är mina finaste gullponkar!
England belongs to me...woouuouuu!
Out!

Korv

2 kommentarer:

  1. Haha, jävlar vad jag skratta när jag läser detta :) Haha, kan inte vänta tills jag får höra den storyn! Lär ju kissa på mig!!

    Maja ställer säkert upp på en dejt med Siggeson! :) Skulle nog bli ett fint par det där. PUSS

    SvaraRadera
  2. Rainbow var min favorit på Liseberg, så JÄVLA gött sug i den!

    Körv å mos på dej!

    SvaraRadera