måndag 20 augusti 2012

alone time

nu äntligen har jag fått en stund helt för mig själv..ahh....bästa stunden på dagen..näe men en av dom bästa :)

Dagen har vart ganska lång som börja med att Sigge vaknar och börjar skrika klockan 05.30. Han somnar om men har då väckt Charlie som vaknar till och tror att nu e det dags att gå upp.
Så då blev det lite lek med henne med försök av att leka tyst så vi inte väcker Sigge.
Sen somnar hon till, gött tänker jag! Nu kan jag sova lite till. Tar 2 minuter sen vaknar hon till igen...leker lite till då.
Sen somnar hon äntligen vi 7! Sova sova...måste hinna sova...somnar som en stock, och får sova i 25 min sen vaknar Sigge..pjuu....

Visst får jag sova hela nätter oså...men det känns faktiskt som om att jag aldrig riktigt fått sova ut riktigt ordentligt sedans typ 2 år.....skulle nog behöva en vecka själv då..haha.
Thank god for coffee and weekends då man kan turas om lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar