fredag 17 augusti 2012

tatuering nu rå elle

Snart ska jag äntligen tatuera mig. 13 september blir det. Jag säger inte vad. Det är ju inge lattjo...men det blir nog kanon.

har ni sett snubben Jonas Leksell på bolibompa med alla sina tatueringar..haha han har så könstiga tatueringar men det passar honom så jäkla bra tycker jag.
Hitta ingen bild på hans tatueringar, men min favorit är hans fula gran han har på armen..haha.
Älskar när taturingar sätts på lite konstiga ställen..eller när det ser lite fel ut eller vad man ska säga.

Konstigt kanske..men det tycker jag e ballt.

Någons stil jag gillar när det gäller tatueringar är Amy Winehouse..tycker det hon hade var illgött.
Men det är ju mest placeringarna som gört tycker jag...sådär lite muppigt :)
Herrå!



1 kommentar:

  1. håller med dig om att konstiga tatueringar på konstiga ställen är rätt gött ! :)

    SvaraRadera