tisdag 14 augusti 2012

Äntligen

Äntligen känner jag att jag kan ta tag i bloggandet igen!
Har faktiskt saknat att kunna skriva av mig här.
Nu när Sigge börjar 15 timmars-dagis så känner jag att jag kommer ju ha lite mera tid till detta!:D
Lämnade av honom för en timme sedan och det gick kanon!

Och nu sover Sullan och jag slurpar kaffe.
Vad ska jag göra idag då...njaee inte mycket. Städade igår så jag skulle slippa det idag.
Jädrigt smart av mig...så idag har Sulle-Bulle morsan för sig själv ändå fram till kl 14.00!

Tänkte jag skulle bju på ett hederligt gammalt loppis-fynd, men njaaa..istället så visar jag mina asballa klossar jag fått av min kära syster. Som hon flugit ända över Atlanten för att införskaffa...eller ja hon kanske gjorde nåt mer...vad vet jag :) I like them very much iallafall och dom passar vårt hem perfekt!

Tuffa!

Dagis-killen på språng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar