fredag 13 maj 2011

Återträff in hell

Jepp idag är det återträff för min årskull från högstadiet i Mullsjö.
Men näe just det jag är ju inte där. Varför..jo därför att jag tyckte dom 3 skol-åren var dom värsta i mitt liv.
Jag ville skolka varenda dag men det var inte så lätt där eftersom man ringde föräldrarna så fort man uteblev från någon lektion. Näe fy fan..jag gillade inte skolan alls, lärarna sög, människorna sög.
Näe självklart inte alla människor...jag har vänner på facebook från den tiden och dom håller jag absolut kärt, fast vi aldrig träffas längre.

Jag kan dra en historia om varför jag inte var så nöjd med lärarna på den skolan så ni inte bara tror jag var skoltrött och less som en vanlig elev kan vara.
Jag har alltid haft svårt för matte, det fastnar lixom inte. Och av någon anledning blev jag satt i en grupp där alla kunde matte iallafall förstod det bättre än vad jag nånsin gjort. (Kan ju tillägga att jag försökt läsa upp mitt icke betyg i matte 3 ggr och kuggat varenda gång!) Vi hade prov och när vi skulle få tebax provet så sa läraren att det hade gått bra, det verkade som alla har klarat sig denna gång och han kikar lite snabbt bland proven och säger att nja kanske inte alla då. Ja tack hej gubbrunk, jag fattar jag klarade det inte.

Försökte få denna lärare att hjälpa mig till en grupp för såna som har svårt för matte. men det hände aldrig nåt så jag gick själv och kollade upp detta råkade då komma försent till hans lektion pga av det, då han sa att nu kan du glömma att du nånsin kommer få byta grupp.

Så det kändes faktiskt bara jävligt gött att tacka nej till  inbjudan jag fick på facebook.
inte för att han skulle vart där men bara grejen.


Björn.
Grattis jag har nu utsett dig till världens sämsta lärare!
Det är det högsta betyg man kan få i det ämnet!
Nu är vi kvitt.



Good Night!:)

1 kommentar:

  1. ja lärarna på den skolan var ju riktiga nötter! kommer inte ihåg en enda som jag gillade faktiskt! ja sket också i återträffen, roligare om vi tar en återträff med gymnasieklassen, eller sandhemsklassen bara :)

    SvaraRadera