fredag 20 maj 2011

Tonårs-crushen

Sitter här och äter frulle..lillkillen sov till 8.15 idag..lyx!
Han brukar sova hela natten iofs och vakna 7 kanske...så jag ska väl inte klaga egentligen...eller det gör jag ju inte heller. Jag tycker bara det e gött att få sova lite extra på morgonen:)

Sitter och lyssnar på Turbonegro....längesen jag gjorde det och då drömmer man tillbaks då man var ung...eller ja yngre! Då jag lyssna på dom som fan. Var även kär i gitarrpöjken....Knut..mmm..haha.

Riktig tonårs-crush.

2 kommentarer:

  1. Sv; jaa usch o hujeda mej stackars barn! Fattar de inte, men hon är la så sjukligt besatt att de inte går att pränta in nått vettigt i tjejens huvud tyvärr. Men tror inte nån tycker de ser okej ut liksom.. Ja må aldrig tyckt om henne men när hon börja blogglivet såg hon ialf normal ut jämfört med nu! Sicket ideal!

    SvaraRadera
  2. Man kan nog köpa dom på stadium eller nån annan sportaffär.. :)

    SvaraRadera