onsdag 25 maj 2011

Jag är flint!

Ja nu börjar jag tappa håret. kan ju bli så efter man vart gravid och nu har det hänt mig.
Helvete också...jaja. Flint var väl till att överdriva men trökigt är det.

Har funderat lite på det att när man går och känner sig som en fet val i 9 månader och en del får svullna fötter, bristningar, illamående, foglossning (vafan det nu innebär) finnar, glansigt fejs...ja allt möjligt!
Ja men då efter man dessutom gått igenom en förlossning som ingen smärta i världen kan mäta sig med,
borde man då inte ha en jävla uppgång uttseendemässigt då eller?
Näpp! Då ska man tappa håret, bristningar är kvar man har lös jävla hud på magen finnarna är kvar.
Jävla hormoner!
Man kan ju tycka att Gud kunde vart lite schysst när han planerade barnafödande och livet efteråt för kvinnor.
Näe istället ska man bli ännu fulare..förfall skulle jag vilja säga.
Han måste vart rejält pissed of på Eva som gnagde på äpplet i lustgården.

Eva, du och ditt jävla äpple har gjort mig flint!

3 kommentarer:

  1. Skallepär är tillbaka!!:)

    SvaraRadera
  2. Det blir inte bättre efter 3:e ungen...;-)

    SvaraRadera
  3. Mitt hår blev grövre och fick mer lyster när jag var preggo, nu väntar jag bara på att det ska falla av. Och hyn, jag fick sån fin hy också, men nu är den fet och finnig som om jag var 14…

    Jag tyckte inte att katetern skavde, men lite otymplig var den ju allt. Jag fick inte tömma den själv, utan det gjorde personalen, jag låg bara i sängen och ringde på dem när den blev full ;)

    SvaraRadera