tisdag 10 maj 2011

Bikini eller sopsäck?

Ja jag får verkligen lust att dra på mig min gamla bikini och lägga mig på playan när jag ser HM:s bikini/baddräkts-reklam.

Fan.
Jävla skator....avundsjuk?
Näeeejooooooooooooooooooooooooooooooooo som fan!
Men samtidigt är det bara för stunden jag blir irriterad.
Jag gillar ju faktiskt hur jag ser ut och det finns så mycket värre saker att tänka på.
Det är bara ett jävla I-landsproblem.

Beach 2011 here I come!!!!

Åhhh snyggo!!!

Åhhh snyggo!!!!
 P.S Gammal bild, soooooooooooooo?! D.S

3 kommentarer:

  1. Samma här. Undrar om man kan få kroppen på köpet när man köper bikini därifrån? Vore najs. Men Jennie, vi ska vara stolta över våra kroppar och jag tycker du är fin precis som du är! :) PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja vem fan får inte komplex när man ser den :( men jag skiter faktikst i det, jag är nöjder jag med, vad fan lite former är fint. Du är ju sketasnögger, bech 2011 redan klart för dek jue ;) Lisa!!

    SvaraRadera
  3. Go sister go!!!
    Fuck beach 2011 att vi duger som vi är! Alla får ligga..haha;)

    SvaraRadera