måndag 19 december 2011

Christmas tree my christmas tree!

I år kände jag att jag ville ha en vanlig gran istället för en kungsgran. Så så fick det bli.

Granjäveln barrar redan, min gamla fina ljusslinga gick sönder och den går bara ner några centimeter i foten eftersom jag inte ville ta bort några grenar längst ner för att då skulle den se helt mupp ut.
Så nu får man vattna den 100 ggr om dagen typ.
+ att den är sne.
Just det vi var tvungna att kapa toppen också.

Men annars blev den rätt fin.


Stefan våran grävling trivs under granen då det känns lite mer hemma för honom.


Granner gran!

Go jul!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, den jävla grävlingen alltså =)Annars ser det ju super mysigt ut!!!

    SvaraRadera
  2. Haha :) Men jag tycker den ser fin ut!

    SvaraRadera
  3. Hehe. Allt ska alltid jävlas samtidigt. Men ja tycker den blev jätte fin!!

    SvaraRadera