torsdag 15 december 2011

Gamling!

Igår var jag och morsan och hälsade på en dam på Solvik...en ruskigt pigg dam som inte alls passade in att vara på ålderdomshem by the way.

Jag & Sigge tog ett strög utanför rummet och träffade på en del pigga och endel inte så pigga gamlingar där.
En dam som satt i bh!?
Andra som satt och lukta piss..for real.
En som gick runt med sin rullator och såg levande död ut...I know skithemskt.

Gick förbi ett rum där en dam skrek ifrån sin säng Jag vill döööööö!

Näe fy fasen, blir jag så gammal och inte kan ta hand om mig själv hoppas jag att jag hittar ett stup eller sätter lösänderna i halsen.

Såhär önskar jag att mitt liv ser ut som gammal!:)

1 kommentar:

  1. Nä fy! Jag vill heller inte bli så gammal! Gammal vill jag bli men inte så gammal så man ligger och önskar att man hellre vore död.

    SvaraRadera