söndag 11 december 2011

Shopping!

Jag har vart så himlans shoppingsugen så i lördags åkte jag & Johan & Siggis till Skövde.
Mest för att köpa en overall till körven, men njoo jag hitta väl nåt till mig själv ändå.
En sketasnygg klänning som var en rätt bra stretch-tyg så jag fick faktiskt på mig den.
Kanske nåt att ha nästa helg då vi ska på julbord med fina vänner!
Köpte även massa klappisar till alla syskonbarn...så nu har jag bara 3 klappar kvar att köpa!

Har även köpt en åkpåse till minibebis...blev inte den jag skrivit om innan.
Tyckte den var lite "tjejig" och får vi en liten pöjk så skulle det kännas fel...ja jag vet knäppt för den är ju inte så tjejig..men får jag för mig nåt så kan jag inte släppa det.
Tror iofs vi får en liten tjej, men man vet ju aldrig!

Så pengar har rullat senaste veckan och det är som vanligt december månad suger när det gäller pengar..men men!

Denna blev det!


Så mysig påse till minibebis!

Snoogis overall! 
Tjohejgrusochgnejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar