onsdag 28 december 2011

V. 34 med röjarbebis!

Vecka 34 idag. Nu finns det fan inte möe plats över asså.
Sammandragningar har jag hela tiden känns det som.
Kommit på att denna gång har jag inte ett sånt där streck på magen heller...undra why?

En punkt gillar minibebis mest också den punkt Sigge gillar att stöta emot mest när han bröttlar.
Jag tyckte Sigge var en riktig röjare i magen.
Men denna bebis är snäppet värre asså.


Håll utkik efter armbågen jag får vid 36 sek.

Holy macaroni crazy baby!

7 kommentarer:

  1. Oooh my! Hjälp! Ha ha. Jag som redan tycker att det rör sig massor å bucklar ut mycket här å där i min mage....det ska alltså bli mer/kraftigare?! Craaazy...ha ha. Min käre Steffen som redan tycker det är creepy...ska bli intressant det här...ha ha ha.

    SvaraRadera
  2. haha, jag riktigt kände hur det där kändes ;-)

    SvaraRadera
  3. De är så coolt :) Men man märke att de inte finns så mycke plats kvar nu! Känner sig fullproppad all the time!

    SvaraRadera
  4. CRAZYYYYY!!! Jävlar vad den bökar runt :) vad är det för en alien-unge där inne egentligen? PUSS!

    SvaraRadera
  5. jösses.. helt galet!! henne/honom kommer du få för dina synder.. hehehe

    SvaraRadera
  6. Åh hej och hå vilket partaj! "Men vänta du bara, det kommer bli görjobbigt" Skoja bara. Tänk vad kul när lille körven blir stora storebrorsan. Hoppas han hade en fin kalasdag idag.

    KRAAAMAR!!

    SvaraRadera