onsdag 21 december 2011

Vecka 33!

Idag går jag in i vecka 33!
Helt crazyyyyy!
Börjat få tillbaka mitt illamående och är inte speciellt sugen eller hungrig.
Igår vart jag illsugen på varmkov, men sen när vi skulle äta så kände jag bara bläää...
Jag tryckte ändå i mig 3 stycken för jag hade inte käkat mycket alls på dagen.
Och jag är ju inte den enda som ska ha näring.

Nu håller jag på att göra grynkorv till mig och Siggis, hoppas jag får i mig lite.

Men iallafall helt sjukt att idag är det alltså 56 dagar kvar till beräknad födsel och jag har gått igenom 80% av hela graviditeten!=D
Längtar efter våran lille minibebis!!

Hallå på rej mini!

Tjenix!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är helt sjukt vad fort tiden går!! Och nu har du en finer kagge minsann :) Ska bli spännande att se vem som ligger där inne! PUSS på er! :)

    SvaraRadera
  2. Fint så :) ! Vikken go "bh" topp ja mjukbrösthållare du har vart e den inköpt? Har bara 2 bhar/bhs(?) som passar då mina bröst växer ikapp magen känns de som

    SvaraRadera