tisdag 24 januari 2012

Junkies?

Kollade i helgen på P3-galan.
Inte så jävla bra musik iofs....sånt där som Kapten röd, Svenska björnstammen, Maskinen suger röv enligt mig.
Men som tur är är ju inte alla som mig så det finns folk som gillar den musiken också..bara för att jag inte gillar det så tycker jag självklart att det är bra att det finns sån musik ändå. Så trångsynt är jag inte.

Men iallafall..när Svenska björnstammen vann pris och kom upp på scen så såg hälften av dom ut som om dom vaknat upp från rännstenen och senaste ruset från en injektion heroin.
Haha ja jösses...jag satt på riktigt med stora ögon och förstod inte riktigt vad som hände.
Haha!

Däremot tycker jag att Rebecca & Fiona skulle vunnit något. Dom e balla och hade jag vart lesbisk så hade jag antagligen skickat snuskiga mail till dom.

Svenska björnstammen.
 Likheter? Kalinka kalinka kalinka!

Udda och balla. Ballaballa.

5 kommentarer:

  1. Tur för johan att du inte är lesbisk då. Hahahah

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha han hade säkert vart nöjd..haha

      Radera
  2. Ja dom där i björnstammen såg verkligen ut som ett par killar som verkligen försökte FÖR mycket med att se så "artistiskt heronistiska" ut som möjligt.. Tänkte precis som du när ja såg dom!

    SvaraRadera
  3. Haha jag håller med höll på att dö av pinsamhet
    när jag såg dom, kamma er för fan, å skaffa er ett jobb typ!
    Ja just de tips på långa naglar ligg i sängen alternativt
    soffan i några veckor å gör absolut ingenting då blir dom långa :)
    Kram på dek!

    SvaraRadera
  4. haha såg också på galan och tänkte precis likadant om svenska björnstammen.. herregud. förstår mig inte på den låten heller. usch!! fast kapten röd borde du lyssna mer noga på jennie. d är grejer d ;) puss på dig

    SvaraRadera