onsdag 25 januari 2012

Vecka 38

Jepp 21 dagar kvar dårå!
Jag känner att bebis kan få komma nu, för nu e jag redo :)
(förutom paniken att vi inte har någon vagn!)
Men det är ju inte jag som bestämmer riktigt...så jag får vänta!
Annars är det inte så mycket nytt...lite mer anfådd har jag vart det senaste.
Förvärkarna är väl inte så farliga än tycker jag.

För några veckor sedan kände jag lite oro över att jag skulle få känna denna jävla smärta en gång till.
Men nu är det helt annorlunda..jag är förberedd mentalt nu..det är nog jävligt viktigt att man är det. Och att man känner att man kommer klara av det. Det gör du ju oavsett men är du mer förberedd och inte rädd så går det bättre, det är jag säker på.

Försöker också att inte stressa för mycket men jag är sån att är det stökigt runt omkring mig då får jag en inre stress.
Johan försöker få mig att lämna lite till han så han kan ta det efter han jobbat men jag klarar inte av disk och kläder som inte är strukna obäddad säng osv....

Nu ska jag se på unga mödrar och bli förbannad på dom äckliga asen.

Snöggt me lite toapapper i bakgrunden och.

4 kommentarer:

  1. Sicken mage =) Så finer så!!! Inte många dagar kvar nu alltså SPÄNNANDE!!!

    SvaraRadera
  2. Fin mage hörru!
    Ingen vagn än? Fått nys om en svart baby travel i dubbelmodell till ett bra pris. En mamma på jobbet som har en. Hojta te på fejjan om du är intresserad. Alla kvitton finns å massa tillbehör till ett bra pris tydligen. Finns i Falköping.

    SvaraRadera
  3. Finfina kaggen :) Och säkert en finfin minibebis där inne! :)

    SvaraRadera