lördag 21 januari 2012

Second hand fynd!

Drog en snabbis till Skövde idag.
Var ute efter en gosig filt till minibebis.
Men tjej som jag är så hittar man alltid nåt till sig själv..
Det är lite svårt att prova kläder när man har en stor mage...man försöker lixom dra in den men det funkar ju inte..haha.

Men jag hitta en snygger tröja på myrornas som jag inte kunde motstå.
Och jag tror den kommer sitta gött oversize när jag (I hope! I hope!) har kunnat träna tebax min mage hyfsat...sit ups every day som gäller!

Hittade jag någon filt då?
Jadå! Två! Det blev så svårt, dom var så "tjejiga & killiga". Jag brukar inte bry mig så mycket om färger...men här funkade det lixom inte.

Så jag köpte två så får vi se vilken det blir!
Goer tröjs!


Vilken blir det tro.....jag har fan ingen aning asså.

Trevlig fortsatt lördag på er!
Fan va gammal jag lät där....som om att jag skrev för hemmets journal typ...
ehh sup och svälj trevlig helg!

Näe....jag lyckas inte alls denna gång.
hmm hej då då.

1 kommentar:

  1. Nice tröja! Den var skitsnygg ju!
    Jag tror du får använda den "tjejiga" filten :)

    SvaraRadera