onsdag 11 januari 2012

V. 36

Nu börjar det närma sig.
Känns och, känner mig extremt klumpig och som en boll.
kan inte fatta att snart är magen borta.....inte all jävla lös deghud men sist efter att jag pluppat ut Sigge körde jag stenhårt på ett program man fick på BB med lite enklare träning och det tyckte jag funka väldigt bra + att det är jävligt skönt att tänja ut kroppens delar efter att man vart jävligt orörlig ett tag.

Inatt sparka minikörven så mycket på mina inre organ att jag mådde illa..sån muckis!
I helgen åker jag och Johan och köper säng och grejer på ikea...kuligt.
Kan ju nämna att vi inte köpt nåt vagn än..ja lite panik hej.


Funderar på denna .

Detta är iofs från v. 35 så jag lägger upp en ny bild sen. 
Så får vi se om det blitt nån skillnad på 1 vecka.
Fy fan va blek jag e!

3 kommentarer:

  1. Du har ju världens sötaste mage! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den magen ser helt liiiten ut...ha ha. Jag är bara i v.31 nu imorrn...å jag har redan större mage än det där känns det som....he he...skumt!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mage! Gullbulle liksom!

    SvaraRadera