torsdag 19 januari 2012

Sista gången?

Vart på besök hos bvc. Kan det vart sista gången tro? Sista gången för den här gången isånafall, jag dyker nog upp där någon mer gång i framtiden om allt går som man vill :)

Skrev in i datorn lite hur jag vill ha det på förlossningen, jag sa att jag var väldigt nöjd som det var sist.
Kunde inte vart bättre! Hoppas jag får samma barnmorska...skulle inte tro det men.
Tänkte säga att jag önska dom hade blåbärsoppa redo, men dom kan ju inte gardera sig med det för det är ju inte säkert jag kommer in beräknat datum..haha. Så jag sket i det.
Sist fick jag massa jävla saft...hatar saft. Hatar även vatten så när jag tillslut fick blåbärsoppa blev jag glader.

Har gått upp 5 kilo...vilket känns jävligt fjuttigt och det har ju oroat mig lite men enligt barnmorskan är det inga problem så länge jag äter. Och det gör jag ju. Anledningen är bara att jag småäter inget och gör av med mycket mer än sist. Kan bero på en viss liten kille som man får jaga :)

Jag tror fasen bebis pluppar ut snart, igår gjorde det fan ont. inte tillräckligt det klart men obekvämt + att jag fick jävla ceperyck i ljumskarna. Läste att det kunde va en signal påt!


hej då nu orkar jag inte skriva mer!

4 kommentarer:

  1. Spännande, snart kommer de en mini Jennie/johan nummer 2!!!

    SvaraRadera
  2. Vore ju illgött om de sa plopp snart ;) Ingen höjdare på slutet faktiskt, skönt att få tillbaka sin kropp igen :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror också den kommer kika ut snart :) Spännande att se vad det är för en liten unge :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är ju en liten pluttis runt knuten bara. Siggesson ska bli storebror! Han som nyss var pluttis och så där jätteny. Hoppas du slipper vänta allt för länge, vi vill ju veta vem som är där inne. KRAMAR!!

    SvaraRadera