fredag 14 september 2012

denna dagen

könstig dag, den har bara försvunnit.
brukar iofs vara så alla dagar men oftast så har jag alltid gjort nåt produktivt varenda dag.
men idag har jag inte gjort nåt. ändå har jag knappt hunnit med att äta idag, eller näe där ljög jag.
sigge-körven fick ta lunch-maten som fanns..inte tusan kan jag roffa åt mig och låta plutten gå hungrig nej nej. sen orka jag fasen inte laga nåt till mig själv....hittade en skål med 1 veckas gamla brända mandlar och smaska i mig. och nu mår jag inte så bra faktiskt..
det kom upp en såndär äcklig smårap som man typ kände att näe nu har du satt i dig nåt som gjort att du mår inte så bra. MEN SNART KOMMER MIN KÄRE jOHAN-TOAN....åhhhhh jävla caps lock! jag orkar inte skriva om! han kommer snart hem från skövde med lite sushi till mig...mumma..fan va gott det är.

idag iallafall är en stor dag för familjen bromander/thorn...sullan blir nämligen 7 månader!
näe så värst stort är väl inte det...nästa månad blir hon ju 8 månader och det är inte större det.
men så pass stort är det så att hon får pryda min blogg med sitt söta ansikte idag


gulle-sull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar