onsdag 19 september 2012

forts..

den blev en fortsättning ändå!

påväg till 4:an huset där jag blev bjuden på lunch av min käre mor & far

hämta snugge på dagis, det spöregna när vi gick hem, frippan förstörd.

blir ju inte bättre när allt ska undersökas på hemvägen, som en reflex på en stolpe...phuuu

mellis-time for the snugg

klarar inte av att gå och lägga mig i en obäddad säng..så det blev till att bädda lite

present-öppning!! jippi jag fick en grym kamera!! sicka bilder jag ska ta nu rååå!
(snugges rumpa censur)

åka till gympa e kul...eller.......?

 Joho det var visst kul!

middag och fira lite till hurrej hurrej hurrej!

första bilden på snugge med nya kameran!

och på min gulle-sull!

 sen kom moster johanna på visit

nattning...


sen e jag helt slut och nu sitter jag & johan och har våran egentid.
och vad gör vi då? jo jag sitter med datorn och johan med sin Ipad..haha
det blir inge ligga idag inte! orka det efter en så här fullspäckad dag.
jag har iallfall haft en grym födelsedag och hoppas på en lika bra nästa år..även fast det då kommer vara bara 1 år till 30...uhäää fy fan...

gonatt & sov gott....I will iallafall!
herråååååååååååå!

1 kommentar:

  1. Fan Grattis i efterskott, ja ser ju inte sånt på min fäjsbook genom fjanttelefonen ;) Bra present du fick!

    SvaraRadera