onsdag 19 september 2012

denna dagen

denna dagen ett liv som melker säger, sade menar jag.
himla många astrid lindgren citat jag drar till me rå.
ehh men jo eftersom jag har så jävla intressant liv tänkte jag dokumentera detta genom bilder och visa för er (och där tappa jag hälften av mina ynka läsare, haha,näe tror inte det för alla är vi ju nyfikna på andras liv!). en dag i mitt liv, och inte vilken dag som helst utan min födelsedag!
28 år hurra hurra för mig!

vakna upp min denna going är inte fel

att sedan mötas av en sån här fin lapp från sin karl gör bara dagen ännu bättre

frukost med flagga och sugrör dagen till ära!

 lite lek innan dagis för sigge och innan vila för sullan

firar-dag idag så idag förbereder jag en sketagod köttgryta!


såhär ful är jag egentligen

med hjälp av smink och sexig plutmun och dra upp axlarna-pose blir jag såhär jävla snygg

helvetes disk, jag hatar disk.

 för att stilla min frustration över disken så lyssnar jag på bästa kanalen p2, jag e jävligt nöjd med klassisk musik. kanske du inte trodde men det är jag. jag var en sån som inte vågade säga att jag gillade klassiskt i skolan utan höll med alla om att det var tönt-musik. nu är jag vuxen och vågar.

forts följer..kanske...jo men det gör det...tjarå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar