torsdag 20 september 2012

fattar du


en låt jag alltid blir så fundersam på när jag hör den på radio är Sweat med Inner circle..
jag fattar fasen inte vad dom menar med texten?
och då menar jag främst refrängen...börjar vid 1.07 om du vill lyssna och tolka detta åt mig kanske?

Girl I want to make you sweat
Sweat till you can't sweat no more
And if you cry out
I'm gonna push it some, mo-o-ore
Girl I want to make you sweat
Sweat till you can't sweat no more
And if you cry out
I'm gonna push it
Push it, push it some more


vad menar han egentligen..?
i mina öron hör jag:

flicka jag ska få dig att svettas
svettas tills du inte kan svettas mer (alltså att hon inte kan svettas mer för han har dödat henne)
och om du lipar
ska jag trycka på lite mer (han våldtar tjejen)

men jag har väl säkert fattat fel...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar