måndag 24 september 2012

huslig

haft en bra helg med mycket kalas.
först med familjen i lördags och sen med fam. thorn i söndags.
tackar för presenter!:D

idag tog jag me kidsen till barnens hus, dom hade jättekul, tillomed charlie uppskatta det. jag hade också kul det klart. jag brukar alltid fastna vid dom stora svarta tavlorna för att rita lite. idag fick det bli en ball drake. helt uppe i min drake och märkte inte att charlie rulla runt i sitt eget kräks. bad mother..tur hade jag resurser med mig i sköt-väskan.

nu sover kidsen gott och jag skriver veckans inköpslista...åhh....så jävla trökigt.
också känner jag mig så äckligt huslig när jag skriver en sån. hatar att vara huslig...fast det värsta är att jag är jävligt jävligt huslig av mig.

en bild från i vintras precis efter att charlie fötts.

1 kommentar: